Cara Nak Nasihat Isteri Orang Yang Gatal

Jadi tak perlu nak terlalu canggih jika anda baru bermula. Ianya fitnah yang lebih besar.


1

Ini juga adalah tanda sokongan peminat yang banyak kali mahu saya menang ujarnya.

. Bahkan menuduh orang yang berada disana sebagai melakukan fitnah berdasarkan telahan saja adalah fitnah jua. Kita akan closing di whatsapp atau di sale page. Sebabnya dari iklan bukan orang terus beli.

Saya bukan jahil tentang agama tapi tolonglah jangan pandang negatif sahaja. Ada banyak teknik dan banyak cara nak buat copywriting tetapi 4 teknik yang saya kongsikan ini adalah teknik yang selalu saya pakai. Tiga bulan pertama memang mabuk teruk.

Disebabkan faktor usia juga saya sering rasa letih dalam tempoh hamil kali ini. Sikit-sikit nak kecam saya. Maka janganlah nak berlagak seperti sanctimonious bastard dengan sikap patronising berselindung disebalik ayat alquran al fitnatu asyad duminal qatl.

Ada duit tak guna kalau kendur sini sana. Namun begitu usahawan berusia 51 tahun itu menafikan dakwaan kononnya dia seorang yang jahil tentang agama kerana aksi tersebut hanya gurauan antara rakan-rakan perniagaan. Kemenangan di AME2021 saya anggap sebagai rezeki anak.

Usia anak pertama juga sudah empat tahun. SELEPAS lima hari berdiam diri pendakwah bebas Prof Dr Mohd Ridhuan Tee Abdullah akhirnya tampil membuka mulut berhubung kontroversi video cium mulut anaknya iaitu pelakon Syafi Tee. Ridhuan menganggap apa yang berlaku sebagai satu ujian buat dia dan anaknya yang baharu menceburi industri seni.

Entah2 tak baca pun quran seperti ramai matlaon. Jadi rasanya ini masa terbaik nak tambah anak.


Istri Kecewa Dengan Sikap Suami


1


Group Isteri Isteri Tentera Buat Perempuan Perempuan Muka Tak Malu Yang Pilih Untuk Berkahwin Dengan Suami Orang Yang Nampak Macam Kukuh Kewangannya Dengan Niat Untuk Menumpang Senang Nak Shortcut Taknak Rasa Hidup Susah


1

Post a Comment

0 Comments

Ad Code